2014. március 20., csütörtök

1. A meglepetés:)

dandelion | Tumblr 

A napsugarak kellemesen simogatták bőröm mikor résnyire kinyitottam a szemem. Lassan felültem az ágyon s körülnéztem az üres szobámban. Remek. A nyár első napja szabad emberként. Jó érzés. Az ajtó lassan nyitódott majd a kishúgom fejét véltem felfedezni. Mikor meglátott egyből bezáródott az ajtó. Nem értettem. Aztán csöndes beszédet hallottam. Ekkor nyitódott újból az ajtóm. Anya és a húgom hangos énekléssel, egy tortával a kezükben sétáltak be a szobámba.
-Boldog szülinapot.-ugrott az ágyamra El a húgom majd egy nagy puszit nyomott az arcomra
-Fújd el!-szólalt meg anya, s elém tartotta a tortát
-Aztán valami jót kívánj.-nézett rám csillogó szemekkel El
Behunytam a szemem s mikor elmondtam magamban a kívánságot elfújtam mind a 18 gyertyát.
-El, vidd ki légyszíves a konyhába.-nyújtotta anya El felé a tortát
El engedelmesen megfogta és kisétált az ajtón

-Boldog szülinapot kicsim.-adott egy puszit a homlokomra majd átnyújtott egy borítékot
-Ez meg mi?-néztem rá kíváncsian
-Egy kis szülinapi ajándék. Bontsd csak ki.

Fogalmam nem volt hogy mi lehet a borítékban. Lassan szakítottam fel a tetejét. Amint megláttam egyszerűen nem hittem a szememnek. Egy repülőjegy volt benne ami Ausztráliába szólt. Anya tudja, hogy milyen régóta szeretnék oda elmenni.

-Anya. Köszönöm!-ugrottam a nyakába
-Most, hogy betöltötted a 18-at úgy gondoltam hogy ezt igazán megérdemled.-mosolygott rám anya
-És csak így egyedül elengedsz?-kerekedett ki a szemem
-Miért szeretnéd ha veled mennék?-nézett rám sunyin
-Jajj anya. Köszönöm. És... és mikorra szól a jegy?-kérdeztem
-Holnap reggelre. Megfelel?-nézett kérdően
-Persze. Úristen anya ezt el sem hiszem. Akkor én be is pakolok a bőröndömbe.-ugrottam ki az ágyból
-Jól van kicsim akkor én magadra is hagylak.-majd kiment a szobámból

Izgatottam vettem ki a ruháimat a szekrényemből s pakoltam be a bőröndbe. Ekkor valami eszembe jutott. Felálltam s kimentem a nappaliba. Anya a kanapén ült. Lassan odamentem hozzá majd leültem mellé.
-Anya.. hol fogok aludni?-kérdeztem
-Vártam hogy megkérdezd. Sydney legjobb hotelében foglaltam neked szállást egész nyárra. Amikor leszállsz a gépről egy sofőr fog várni téged. Ő elvisz oda. Nyugi. Én mindent megszerveztem.
Mikor anya elmondta ezeket tátva maradt a szám. Egy hang sem jött ki a torkomon. Ez eszméletlen.-gondoltam magamban
-Anya úgy imádlak.-öletem meg

Felálltam majd visszarohantam a szobámba. Miután mindent bepakoltam ami kellett, gondoltam kimegyek anyához és ezt a napot kettesben fogom vele tölteni. Anya benne volt a dologban így El-t elvittük a nagyihoz. Nagyszerűen éreztem magam anyával. Először is elmentünk a plázába. Kicsit vásárolgattunk, kajáltunk s jól éreztük magunkat. Rengeteg szatyorral tértünk haza. Az új ruháimat bepakoltam a bőröndbe. Mikor hazaértünk még csak 7 óra volt ezért úgy döntöttünk hogy megnézünk egy jó filmet. Betettük a DVD-t majd leültünk a kanapéra. A film végére lassan kezdtem álmosodni. 9 óra volt mire végre ágyba kerültem. Fantasztikus nap volt. És még mi vár rám Ausztráliában a nyár folyamán? Mosolyogva feküdtem le s a holnapra gondolva egyből álomba merültem.

4 megjegyzés:

  1. sziia!!!
    most találtam rá a blogodra de már most imádoom!!
    szépen van megcsinálva(imádom ahogy mozgatom az egeret és megjelennek a kék csillámok:)elszórakozok vele:D)

    VálaszTörlés
  2. Szia!!:) Köszönöm szépen és nagyon örülök hogy tetszik!!:)) <3 xoxx

    VálaszTörlés
  3. Szia ez az egyik legjobb blog amit valaha olvastam, de tényleg!

    VálaszTörlés
  4. szia:) köszönööm szépen!:)<3xxo

    VálaszTörlés