2014. március 22., szombat

4. Megismertem

Sziasztok.:) bocsi a rövidségért, de ma két részt is írtam szóval jó olvasást:) xo
 Tumblr

Félve léptem be az ajtón. A küszöbre lépve szörnyű kiabálás ütötte meg a fülem. Ashton visszanézett rám s megnyugtatott.
-Nyugi.. kicsit hülyék.. de jófejek.-röhögött
Zavartan lépkedtem a folyosón, fogalmam nem volt mi folyik bent. A nappaliba érve 3 fiút pillantottam meg. Az egyik nyugodtan ült a kanapén s a telefonját nyomkodta. Egy fekete hajú fiú egy banánnal a kezében kergette a másik fiút akin egy göndör paróka volt s két csomag chipssel rohant a banános fiú elől. A gyümölcsöt előtte futó fiúnak dobta majd kiabált.
-Lukeee add vissza a chips-em!!! 
Ledermedve álltam, majd Ashtonra néztem. Ő nyugodtan állt s röhögte őket.
A fiúk még nem vettek észre minket így mit sem zavartatták magukat. 
A parókás fiú ledobta a banánt a földre amin a másik srác sikeresen elcsúszott. Ezen már én is elnevettem magam. A kanapén ülő fiú lassan felállt s tekintetét rám helyezte. Meglepődés fedeztem fel az arcán. Lassan odasétált a parókás srác mellé s a fülébe súgott valamit. Hirtelen rám kapta a tekintetét. Gyorsan levette a parókát s megigazította a haját. Nem bírtam ki hogy ne nevessek rajta. Zavartan borzolta fel a haját majd rám mosolygott. Bevallom aranyos fiúnak találtam őt. Lassan odament a még mindig a földön fekvő fiúhoz s a kezét nyújtotta felé. Ő háttal állt nekem. Felállt s elkezdett beszélni.
-Miért vagy ilyen kedves velem?-kérdezte, majd a másik fiú felém mutatott mire ő is megfordult s rám nézett.  
Ashton megfogta a kezem s feléjük vezetett. A fiúk értetlenül néztek rám.

-Srácok. Ő itt Liz.
-Hello.-mosolyogtam rájuk
-Szia. Köszöntek egyszerre majd mindannyian bemutatkoztak.
Tényleg nagyon kedvesek voltak. Megtudtam, hogy a kanapén ülő srácot Michael-nek, a banános fiút Calum-nak a parókás srácot pedig Luke-nak hívják.

Leültünk a kanapéra s 'beszélgetni' kezdtünk.

-Liz ti akkor most jártok?-nézett rám kíváncsi szemekkel Calum, mire a mellette ülő Michael rávágott egyet a fejére
-Ne figyelj rá.-vigyorgott 
-Amúgy hogy találkoztatok vagy mikor?-kérdezte Luke
-Éppen egy fotós elől bujkáltam egy kuka mögött amikor Liz észrevett és segített elüldözni.-mondta Ash
-Akkor még most találkoztatok először?-nézett felváltva rám és Ash-re Luke
-Igen.-mondtam mosolyogva
-Várj, akkor nem jártok?-nézett ránk Calum, de most Luke állította le
-Nem Calum, nem járunk.-szólalt meg Ashton
-Hé ki akartunk menni a strandra nem jöttök?-kérdezte Luke
Ashton rám nézett.
-Van kedved?
-Nem is tudom..
-Naa gyere máár.-mondták mind a négyen egyszerre
-Na jó legyen.. de akkor vissza kell mennem a hotelhez.-mondtam
-Majd én elkísérlek.-vágta rá Luke
-Rendben akkor menjetek itt megvárunk.-mondta Ashton

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése