2014. május 3., szombat

28. Az élet sza*r

  I can't stop it.
 
-Nem vagyok én olyan kegyetlen mint amilyennek mutatom magam, Liz. Csak egy dolgot akarok kérni tőled és a nyugalmad garantált.-jött közelebb
-És pedig?-kérdeztem picit még mindig félve
-Hagyd ott Luke-ot...
***

-Hogy mi van?-kérdeztem vissza 
-Azt mondtam, hogy hagyd ott Luke-ot!-mondta fogait összeszorítva

Reménykedtem benne hogy rosszul hallottam. Amikor kimondta megint, felfogtam a kérdést. 
 A gyomrom összeszorult. A szívem kalapált. Miért jó az neki ha én elhagyom Luke-ot? 
Miért boldogítja őt az ha én boldogtalan vagyok s ha Luke is az? 
-Cole én.. én nem akarom..-csordult ki egy könnycsepp
-Nem hatsz meg. Vagy otthagyod vagy a családod bánja.
Egy fényképet mutatott fel a húgomról. Honnan szerezte? Nyeltem egy nagyot. 
Nagyon szeretem a családom, nem engedhetem, hogy bántsa őket. De eközben Luke a mindenem. 
Az aki boldoggá teszi a mindennapjaimat. Az életem romokban hevert. Álltam s magam elé bámultam. 
Cole csöndben várta a válaszom. Nem tehetem kockára a családom épségét, meg kellett tennem. 
-Rendben.-mondtam ki halkan szememet lecsukva
-Jó döntés. Egy napod van rá hogy ott hagyd és figyelni foglak.-tette fel a kapucnit majd elsétált
 
Futva indultam vissza a színpad felé. Luke énekelt. Egy utolsó pillantást vetettem rá s elindultam. 
Siettem az ajtó felé. Fogtam egy taxit ami egyenesen Luke házához vitt. Sietnem kellett, mert tudtam, hogy éppen az utolsó dalt énekelték. Előkaptam a bőröndömet s gyorsasággal dobáltam bele a cuccokat. Mindenem összepakoltam s az ajtó felé indultam. Megtorpantam egy pillanatra. 
Ha így elmegyek biztos hogy megkeres.
 
 Egy papírt kotortam elő a fiókból s elkezdtem írni:

Kedves Luke, sajnálom de nem bírom tovább, elmegyek.
 Nagyon szépen kérlek, hogy ne keress engem. Ne nehezítsd meg ezt az egészet. 
Sajnálom: Liz
 
Nagyon nehéz volt leírni ezeket a szavakat. Miközben írtam szinte zokogtam. Nem érdekelt semmi, sietnem kellett. A szavak elmosódtak egy csöppet a könnyeimtől, de már nem volt időm kijavítani. Rohantam a taxi elé ami az ajtó előtt várt. Nagy gyorsasággal betettem a bőröndöt s elindultam. Lara házához vezetett az utam. Az eső is eleredt ami a legkevésbé érdekelt. Kiszálltam a járműből, a kezébe nyomtam a pénzt és az ajtó felé sétáltam. Már lassan 8 óra lehetett. Mire oda értem csaknem csurom víz voltam s gondolom a sminkem is elkenődött. Bekopogtam az ajtón s egy hangos kiáltást hallottam: -Megyek!
Pár másodperc múlva kinyílt az ajtó. Meglepetten nézett engem.
-Úristen Liz mi történt? Gyere be.-tárta ki az ajtót

Bementem s Lara egy törölközőt nyomott a kezembe. Nagyjából megtöröltem magam s a sminkemet is rendbe hoztam, de nem festettem ki magam újra mert tudtam, hogy a sírástól úgy is elkenődne.
Leültem a kanapéra és a tenyerembe hajtottam a fejem. 
-Liz kérlek, mondd el mi a baj..-nézett engem kétségbeesetten
-Lara ne haragudj de nem megy.-felálltam s a régi szobámba siettem.
Az ajtót kulcsra zártam, bár tudtam, hogy Lara megérti s nem fog ezzel zaklatni. 
 
Az ágyra hajtottam fejem. Hogy tehettem ezt Luke-al? El sem tudom mondani, hogy mit éreztem akkor. A düh, a bűntudat, a félelem s a szeretet egyaránt töltötte ki szívem. 
Nem bírtam tovább. Felálltam s a bőröndömet felnyitottam. Kivettem egy kis tasakot. Belenyúltam s egy ollót húztam ki belőle. Öklömbe szorítottam a tárgyat, majd az ágyra ültem. Felhúztam a pulóverem ujját.
Az ollót élére fordítottam s a bőrömhöz érintettem. Lassan szorítva húztam lefelé. Az olló a földre hullott. Kegyetlenül fájt, de a belső fájdalom ezt is felülmúlta. A vér a padlóra cseppent egy utolsó gondolat járta át a fejemet: Az élet sza*r. Szemem lecsukódott s egy szebb világba kerültem...

***


Új: Két megjegyzés után!:)

6 megjegyzés:

  1. Újat, újat, újat ez kegyetlen jó!!!

    VálaszTörlés
  2. kövit!!!! kövit!!! nem teheted hogy itt hagyod abba!!! :D (remélem Luke-al újra összejönnek^^) :)

    VálaszTörlés
  3. Úristen.:ooo
    Hát ez.. Úristen.
    Marhajoo*-*
    Kövit kéreek!*-*

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jól írsz. Nekem nagyon tetszik. Remélem újra össze jön Luke- kal.
    Gyorsan kövit <3

    Puszi: Saci

    VálaszTörlés
  5. En most keztem elolvasni es uristen majdnem elsirtam magam....

    VálaszTörlés