2014. május 17., szombat

Chapter 37.



 Love

Heló:) Olvassatok bele ezekbe a blogokba is!:)---> Teenage Dirtbag,
---------------------------------->Best Friends Forever


***

-Azt hiszem, mégsem megyek el..-haraptam ajkaimba
-Ajánlom is.-mosolygott Luke s kivette a bőröndöt a kezemből
-Nem haragszol rám?-kérdeztem kicsit bátortalanul
-Nem. De máskor beszéld meg velem, bármi is van.-nyomott egy puszit az arcomra

Beültünk a kocsijába s elindultunk. A házhoz érve kicsit félve lépkedtem az ajtó felé. Mit fognak szólni a fiúk hozzám?

-Luke.. a fiúk nem haragszanak rám?-kérdeztem
-Ha haragszanak is az az ő bajuk.-mondta s megfogta a kezem, majd benyitott

Lépkedtünk a rövid folyosón a nappali felé. Mikor beértünk immár 7 kikerekedett szem fogadott minket. Igen. Harry is ott volt. Ash is ott volt, de az arcán nyugodtság ült. Nem volt meglepődve amit nem értetem. Kicsit félve köszöntem nekik amit viszonoztak. Harry szemeiben láttam a düht. 
Luke a szobájába vezetett s leültünk az ágyára. 

-Hiányoztál.-mondta majd átkarolt
-Te is nekem.-mondtam mosolyogva


Lara

Nem szerettem volna hogy Liz elmenjen. Hiába kérleltem, hogy maradjon, hajthatatlan volt. Mikor kilépett az ajtón, azonnal a telefonomért nyúltam s mivel Luke száma nincs meg Ashtont hívtam.
Két csöngés után felvette. Közöltem vele a hírt. Eléggé megijedt. Megköszönte az információt majd gyorsan letette. Reméltem, hogy cselekedni fog.


Ashton

Sok köszönettel tartozom Lara-nak, hogy elmondta, hogy Liz el akarja hagyni Sydney-t. Teljes sebességgel szaladtam Luke szobájába aki csak az ágyán feküdt egy lapot szorongatva. Megszólítottam őt mire csak sóhajtott egyet. Megértettem hogy nem nagyon akar beszélgetni, de el kellett mondanom neki. Amint kimondtam a hírt, felpattant az ágyról s azonnal felkapta a cipőjét. Hogy őszinte legyek elég hülyén nézett ki az agyon hordott, kissé buggyos melegítőnadrágjában s a haja se állt a legszebben, de ez érdekelte őt abban a pillanatban a legkevésbé. A srácok is elég hülyének nézték a házban ide-oda rohangáló fiút ugyanis nem találta a slusszkulcsot. Végül a hűtő tetejéről halászta le sikeresen s elindult.

Luke

Teljes gázzal mentem a kocsival a reptér felé. Mikor bementem s körülnéztem, csak idős bácsikat s középkorú nőket véltem felfedezni. Össze vissza szaladgáltam az emberek között akik nem tudták hogy mi bajom lehet mikor megláttam egy lányt. Felismertem s minden gondot elfelejtve utánakiáltottam. 
Jó volt őt újra megcsókolni s magamhoz ölelni. Érezni puha ajkát s édes illatát. Nem érdekelt, hogy mit fognak szólni a fiúk hazamentünk s immár boldog párként mentünk be az ajtón. Egy köszönömöt intettem Ash felé s a szobámba vezettem.

4 megjegyzés: