2014. május 7., szerda

31.Better?

 Untitled - image #1736985 by taraa on Favim.com

Vagy elmondom, s talán tényleg nem történik semmi, vagy pedig hallgatok s akkor én őrülök bele ebbe az egészbe... Döntenem kellett, de sürgősen..


-Ash én nem tudom...
-Liz, nem tudom mitől vagy kitől félsz ennyire, de itt csak te és én vagyunk, senki más ígérem, hogy amit mondasz nem adom tovább senkinek. Neked is jobb lenne ha kiadnád magadból..

Ash-nek igaza volt mindenben. El kellett, hogy mondjam neki különben nem bírtam volna tovább..

-Az egész otthon kezdődött.....-kezdtem bele a történetbe
Részletesen meséltem, a vacsorától kezdve egészen az üzeneteken keresztül a koncertig. Ash figyelt s arcából kiindulva nem lepte meg a történetem. Miközben beszéltem, könnyeim visszafojtása nehéz feladat volt. Nem mondott semmit, csak megölelt.

-Köszönöm Ash, hogy elmondhattam neked és hogy meghallgattál..-töröltem le a könnyeim
-Megvannak még azok az üzenetek?-kérdezte komor arccal
-I-igen, de miért?
-Megnézhetem?-kérdezte
-Ööö persze.-nyújtottam át neki a telefont
-Ezt, most elviszem ha nem zavar.-állt fel s elindult kifelé
-De Ash, nekem kell az a telefon!-kiáltottam utána
-Visszahozom.-hallottam a választ s egy ajtócsapódást

Mi a franc volt ez? Mit akar a telefonommal? Nem értem Ashton-t. Legalább mondta volna el.. remélem nem csinál semmi hülyeséget.

Ashton 

Liz elmesélt mindent. Nem mondom, hogy nem lepett meg, mert azért ilyen durva dologra nem számítottam, de tudtam, hogy csekély dolgok miatt nem hagyná el Luke-ot. Elkértem a telefonját, mert támadt egy ötletem.
Egyenesen haza vitt az utam. Bezárkóztam a szobába s olvasni kezdtem az üzeneteket. Mikor végig értem mindenen, ami persze nem tartott túl sokáig, elkezdtem megfogalmazni a mondatomat. Már tudtam, hogy mit akarok.

"Figyelj, tudom, hogy most hülyének fogsz nézni, de.. nem lenne kedved találkozni velem?" L.

A tervem biztos volt. Vártam a választ ami néhány perc múlva meg is érkezett.

"Tudtam, hogy nem hagylak hidegen, mikor és hol?;)"

"Arra gondoltam, hogy egy óra múlva a Starbucks-ban. Jó lesz?:) L."
"Rendben, várlak Lizzey.xx"

Úgy látszik, hogy bevette. Elégedett voltam magammal. Azonnal felálltam s rohantam Liz-hez. Még rá kell őt vennem a dologra. Besétáltam a szobájába s megpillantottam amint az ágyán ült.
-Liz, itt a telefonod.-nyújtottam át-Készülj randid lesz.-kacsintottam rá
-Hogy mi van?Kivel lesz randim?-háborodott fel
-Találkozol azzal a sráccal, de nyugi van egy tervem.
-Ezt mégis hogy gondoltad? Azt hiszed szóba fogok még állni vele? Meg is ölhetett volna...
-Csak így tudod megmenteni a kapcsolatod Luke-al.-mondatomra rám nézett tekintete megakadt s pár másodpercig gondolkozott
-Mondd.-sóhajtott
-Fél óra múlva..-néztem rá az órámra-találkozol vele a Starbucks-ban. Tudod ez mi?-mutattam fel neki egy készüléket
-Egy diktafon?
-Talált. Na szóval ezt beteszed a táskádba.. beszélgess vele s próbálj belőle kicsikarni egy mondatot ami bizonyítja hogy mit tett. Ha mindez megvan, csak mutasd fel neki és....
 ***

Új: 2 megjegyzés után!:)

5 megjegyzés: