2014. április 1., kedd

11. Csak ő..

No one cares or bothers to give me a fuck 

Anyával való beszélgetésem után visszamentem a szobámba. Az ágyamra feküdtem s a kezembe vettem a telefonom. Gondoltam felnézek twitterre. Miután láttam, hogy semmi érdekes nem történt letettem a szekrényre  s a plafont kezdtem bámulni. Persze nem járt más az eszemben.. csak ő aki most nagy valószínűséggel a zuhany alatt áll.A gyönyörű tengerkék szemein kívül nem tudtam másra gondolni.
Akkor nyílott lassan, finoman az ajtó. Felültem az ágyon s a látványtól tátva maradt a szám. Luke egy szál alsógatyában közelített. A zavartságomat ő is észrevehette, mert mikor rám nézett, egy féloldalas mosolyt eresztett. Felkapott a táskájából egy felsőt s egy fekete csőnadrágot. 
-Mit csinálsz?-kérdezte
-Most éppen semmit.-mosolyogtam
-Nem megyünk el valahová?-kérdezte miközben leült mellém
-Miért ne.. de hová?
-Nem tudom. Készülj el és addig kitalálom.-vigyorgott
-Rendben.-felálltam s elmentem a fürdőbe
Lezuhanyoztam, majd kifésültem a hajam s felfogtam. Felkaptam magamra a kikészített ruhámat, ami elég nyárias volt, aztán kiléptem a fürdőszoba ajtaján.
~♥~♡

Mire beértem a szobámba már senki nem volt ott. Őszintén reméltem hogy Luke nem az anyámmal beszélget, mert ő aztán egyetlen cikis sztorit sem hagyna ki az életemből. Gyors lefutottam a lépcsőn, s sokkal rosszabb dolog tárult a szemem elé. Anya a fotóalbumot mutatta Luke-nak. Odaszaladtam hozzájuk majd kikaptam anya kezéből az albumot. 
-Anya, ezt most miért kellett?-tettem csípőre a kezem
-Csak mutattam pár fotót rólad.-mosolygott anya
-De nem kell.-raktam vissza a helyére.-Luke gyere.mutattam a lépcső felé
-Oké oké..-állt fel majd elindult
Reménykedtem benne, hogy sikerült megakadályoznom anya cikis sztoriait.
Felértünk a szobába.
-Tudod, én is szeretem a tortát.-nevette el magát
-Haha nagyon vicces-forgattam meg a szemem
Tudtam hogy az 5. szülinapomra gondol, amikor belenyomtam a fejem a tortába és kép is készült róla.
-Mit mesélt még anyám?-kérdeztem unottan
-Semmit igazából pont akkor kezdett bele valamibe amikor félbeszakítottad.
-Hál' istennek..-nyugodtam meg
-Egyébként elmehetnénk moziba..-váltott témát
-Jó ötlet.-húztam mosolyra a számat
-Mehetünk?-kérdezte
-Persze én kész vagyok.-mondtam
Mivel Luke-nak nem volt itt a kocsija és anyát kínos lett volna megkérni így taxival mentünk.
5 perc alatt a plázához értünk. Persze Luke-on sapka volt, hogy nehogy észrevegyék. A táblához sétáltunk ahová a filmek voltak kiírva.
-Horror?-kérdezte vigyorogva
-Neeem.-mondtam zavartan
-Miért?-értetlenkedett
-Utálom a horrort... nem bírom..
-Akkor ez a vígjáték?-mutatott az egyikre
-Az jó lesz.

A film kezdetéig még volt egy fél óránk így megvettük a jegyet s beültünk egy kávézóba.
-Sokat szoktál ide járni?-kérdezte miközben körülnézett
-Igazából soha nem járok moziba..-néztem le a földre
-A barátaiddal nem szoktál eljönni?-lepődött meg
-Ami azt illeti....-szomorodtam el s hirtelen könny árasztotta el a szemem-nekem.. nincsenek barátaim-nyögtem ki végül
-Dehogynem. Én mindig a barátod maradok, és a srácok is.. és ott van Lara is..-törölte le a könnycseppet
-Köszönöm.-mosolyogtam rá
***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése