2014. április 7., hétfő

15. Revenge or Sedation?

 Darkness ▼ / via Tumplr
A földre ültem. Miért mindig velem történnek az ilyen dolgok? Miért mindig akkor amikor éppen kezd rendeződni az életem? A padlószőnyeget bámulva ültem s gondolkoztam. Mi történik ha nem vágom pofon? Bele sem merek gondolni. És amit mondott, akkor.. fenyegetésnek kéne vennem? Nem tudom. Az életem eddig sem volt felhőtlen, azt hittem ennél rosszabb már nem lehet, s tessék. Körülbelül 20 perce ülhettem egyedül a földön, mikor kopogtattak. Lassan felálltam, s az ajtóhoz sétáltam. Nem tudtam, hogy ki áll mögötte. Szívverésem felgyorsult. Kezem remegve ért a kulcshoz. Elfordítottam a zárat és a mosolygós Luke-al találtam szembe magam. Szemem lehunytam pár másodpercre s kifújtam a levegőt. Megkönnyebbültem. Luke besétált s leült az ágy szélére. A fürdőszoba felé szaladtam. Nem akartam, hogy Luke észrevegye rajtam a történteket. Vettem egy forró zuhanyt, majd felvettem a pizsamámat. Lehajtott fejjel sétáltam be a szobámba, s csöndesen becsuktam az ajtót. Luke szokásához híven egy szál alsógatyában állt, telefonját nyomkodta. Én csak álltam ott az ajtó előtt, s őt néztem. Hirtelen felkapta a tekintetét.
-Valami baj van?-húzta fel egyik szemöldökét
-S-semmi baj.. csak fáradt vagyok.-válaszoltam
-Biztos?-jött hozzám közelebb
-Biztos.-szemeibe nem mertem nézni, de egy halvány mosolyt eresztettem
-Rendben.-fogta meg a derekam, közelebb húzott
Kisebb sikoly hagyta el a számat, mikor hirtelen nem éreztem talajt a lábam alatt. Kis léptekkel az ágyhoz sétált s letett. Pár másodpercig, még tekintetemet fürkészte, majd odahajolt s az arcomra nyomott egy puszit. Magunkra húzta a takarót, s átölelt.
-Jó éjt.-mondta halkan
-Neked is.
Bár karjai közt teljes biztonságban éreztem magam, mégsem nyomott el az álom. Őjra s újra hallottam magamban Cole szavait.. "Ezt még megbánod!"
Akaratlanul is csak az járt az eszemben, hogy mit akart velem tenni az a ..
Lara őrülten hiányzott.. s akkor egy őrült ötlet jutott eszembe amitől elmosolyodtam. És ha anya beleegyezik akkor talán rendbe jöhet az életem. Az, hogy mennyi esély van arra, hogy beleegyezzen nem érdekelt. Álom elfogott s végül kisebb mosollyal az arcomon aludtam el.




Sajnálom, hogy rövid lett de ma nem volt túl sok időm írni:/ holnap megpróbálok egy hosszabbat.:) xx

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ma kezdtem el olvasni a blogodat és nem bírtam abbahagyni!
    Tetszik a fogalmazásod!:) Szeretnék egy tanácsot adni, remélem nem veszed sértésnek. Szóval szerintem néha túlzásba esel a pontokkal. Remélem érted mire gondolok és valamennyire segíthettem. Tetszik, hogy naponta hozol részeket és nem váratod meg az olvasóid. Olvasom a blogodat mindenképpen!:))
    xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:) igazabol mar en is eszrevettem magamon de igy hogy mas is eszrevette megprobalok javitani rajta es koszonom :)) xx

      Törlés