2014. április 22., kedd

19.Újra Sydney

 More than fashion

Bár elaludtam, sokáig nem voltam nyugodt. Éppen egy gyönyörű álom közepén tartottam amikor hátulról rugdosni kezdték a székem. Kinyitottam a szemem s hátranéztem. Körülbelül egy 5 éves kislány ült ott mellette egy fiatal velem egykorú lány. Amikor a rúgások nem csillapodtak kénytelen voltam szólni. 
-Légyszíves szólnál a kislánynak hogy ne rugdosson?
A lány fel sem nézett csak annyit mondott:
-Amy befejeznéd?
Ere a kislány egy még nagyobbat rúgott. 
-Amy!-szólt rá megint-ekkor rámpillantott
-Sajnálom egy kicsi......-hangja elcsuklott és furcsán nézett rám
-Mi a baj?-kérdeztem
Egyáltalán nem értettem hogy mi baja lehet. Csak bámult engem. Pár másodperc múlva végre megszólalt.
-Te.. Nem te vagy...Luke barátnője?-hangja furcsa volt és egyben lenéző
-De..-mondtam félénken
-Hát figyelj nekem meg van a véleményem rólad.-mondta
Luke még aludt s nem szerettem volna felkelteni ezért nem szóltam vissza, de a lány beszélni kezdett ami nem volt halk.
-Szerintem nem illesz Luke-hoz, mert hozzá nem illenek a hogy is mondjam......-vakargatta a fejét-csúnya csajok.-vigyorgott-Szerintem Luke nem boldog melletted. Ráadásul csak a hírnévre hajtasz mi?-forgatta meg a szemét
Éppen vissza akartam szólni mikor Luke kinyitotta a szemét s rámnézett. Reménykedtem hogy nem hallott semmit. Mosolygott s feljebb ült a széken. Abban reménykedtem, hogy a lány nem folytatja a beszédet mert akkor Luke biztos hogy meghallja. De sajnos tovább beszélt.
-Hé, ide figyelj ha hozzád beszélek..-mondta gúnyosan mire odanéztem, majd Luke-ra
A fiú engem fürkészett és láttam rajta hogy nem érti a helyzetet.
-Na szóval téged az egész 5SOS fam utál. Szóóóval jobb lenne ha leszállnál Luke-ról
Nagyon gáz volt. Luke rámnézett. Nem akartam hogy beszéljen a lánnyal ezért a fejemmel mutattam neki hogy ne tegyen semmit, de hajthatatlan volt. Hirtelen hátrafordult. A lány szemei kikerekedtek.
-Mit mondtál az előbb?-kérdezte még kedvesen
-Csak... beszélek itt össe vissza...-mondta zavartan s a szájába harapott
-Nem érdemes mentegetőznöd hallottam mit mondtál. 
Szóval nem kedveled Lizt. De tudod mit? nem érdekel, hogy ki kedveli és ki nem. Liz a barátnőm, és szeretem. Ezt minden rajongónak meg kell értenie. Liz csodálatos lány. Ha a boldogságomat akarjátok, nem bántjátok, mert ami neki fáj, az nekem is.-miután elmondta ezeket visszafordult s rám nézett

-Köszönöm.-mondtam s aig tudtam visszatartani a sírást
-Nincs mit köszönnöd. Ez természetes. És amiket mondtam, komolyan gondoltam.-mondta, majd a fülem mögé tűrte a hajam, közelebb jött s megcsókolt
A hangszóróban a már megszokott hangot hallottuk: "Csatolják be az öveiket, megkezdjük a leszállást!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése